Szkolenie Facebook i Instagram – kraków, warszawa
Szkolenie z zarządzania Facebookiem i Instagramem oraz Tworzenie Skutecznych reklam.


Dzień I
Szkolenie - Efektywne wykorzystanie Facebooka i Instagrama
do budowania zasięgów.
1. Wprowadzenie do Social Mediów:
- Rola Social Mediów.
- Znaczenie Facebooka i Instagrama jako platform społecznościowych.
- Strategia prowadzenia Social Mediów.
2. Organiczne zwiększanie zasięgów:
- Optymalizacja profili firmowych na Facebooku i Instagramie.
- Tworzenie atrakcyjnych treści i postów, które angażują użytkowników.
- Wykorzystanie technik storytellingu w celu budowania więzi z odbiorcami.
- Efektywne wykorzystanie hashtagów i oznaczeń.
- Zasad tworzenia materiałów video z użyciem telefonu.
- Obróbka materiału video z uwzględnieniem specyfiki mediów społecznościowych.
3. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w tworzeniu tekstów:
- Zastosowanie narzędzi i platform do automatycznego generowania treści.
- Personalizacja postów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
- Wykorzystanie analizy danych i predykcji w celu lepszego dopasowania treści do odbiorców.
- Monitorowanie efektywności i dostosowanie strategii na podstawie wyników.
4. Omówienie i przetestowanie najpopularniejszych narzędzi, ułatwiających i przyśpieszających pracę działu marketingu:
- Proste narzędzia do tworzenia i edycji grafik.
- Narzędzie do tworzenia materiałów video do SM.
- Narzędzia do generowania napisów na materiałach video.
Dzień II
Szkolenie - Wykorzystanie Facebooka i Instagrama do promocji i reklamy.
1. Reklamy na Facebooku i Instagramie:
- Tworzenie kampanii w narzędziu Facebook Ads.
- Wybór odpowiednich grup docelowych i ustalanie budżetu.
- Przygotowanie atrakcyjnych treści, w tym obrazów, video i tekstów.
- Monitorowanie i optymalizacja wyników sprzedażowych.
2. Wykorzystanie możliwości piksela Facebooka:
- Wprowadzenie do piksela Facebooka i jego roli w śledzeniu działań
- użytkowników na stronie internetowej.
- Poprawna implementacja piksela Facebooka na stronie internetowej.
- Tworzenie konwersji i mikro konwersji.
- Monitorowanie i analiza zachowań użytkowników za pomocą piksela
- Facebooka.
- Wykorzystanie danych zebranych przez piksel Facebooka do optymalizacji
- kampanii i tworzenia spersonalizowanych reklam.
- Retargeting użytkowników, którzy odwiedzili stronę internetową lub
- wykazali zainteresowanie zakupem/usługą/treścią.
3. Pomiar efektywności i analiza danych:
- Wykorzystanie narzędzi analitycznych Facebooka do pomiaru wyników.
- Interpretacja metryk, takich jak zasięgi, zaangażowanie i konwersje.
- Dostosowanie strategii na podstawie danych i analizy rynku.
- Raportowanie i prezentacja wyników dla zespołu zarządzającego.
4. Podsumowanie – pytania, egzamin końcowy.
5. Wręczenie Certyfikatów.


Szkolenie indywidualne z Facebooka i Instagrama, dostosowane do potrzeb i wiedzy kursanta
* Wymagana jest przedpłata rezerwacyjna 100% ceny za udział w szkoleniu.
Czas szkolenia: 16 godzin
Opinie uczestników szkolenia z Facebooka i instagrama
Szkolenie otworzyło mi oczy na nowe możliwości, które oferują media społecznościowe. Dzięki praktycznym ćwiczeniom na żywo, mogłam od razu przenieść teorię w praktykę. Trener był bardzo dostępny i pomocny, a zdobyta wiedza już teraz przynosi efekty w postaci lepszej widoczności i zaangażowania na moich profilach. Polecam!
Marta
Branża meblarska
Listopad 2023r.
Zdecydowanie polecam to szkolenie z Facebooka i Instagrama. Trener wykazał się nie tylko głęboką wiedzą teoretyczną, ale także praktycznym doświadczeniem, które efektywnie przekazał nam podczas zajęć. Dzięki niemu nauczyłam się, jak analizować dane i optymalizować kampanie reklamowe, co już teraz przekłada się na lepsze wyniki moich działań marketingowych
Edyta
Branża ecommerce
Październik 2023r.
Trener był świetny w objaśnianiu zawiłości algorytmów Facebooka i Instagrama, co pomogło mi zrozumieć, jak lepiej docierać do mojej grupy docelowej. Dzięki kursowi czuję się bardziej kompetentna w zarządzaniu mediami społecznościowymi, co jest kluczowe w mojej branży. Ponadto, sesje Q&A były bardzo pomocne w rozwianiu wszelkich wątpliwości
Ewelina
Usługi transportowe
Grudzień 2023r.
Szkolenie z prowadzenia kampanii reklamowych na Meta otworzyło mi oczy na potencjał tych narzędzi. Trener bardzo dokładnie wyjaśnił, jak targetować reklamy, aby osiągnąć maksymalne rezultaty. Cenne były praktyczne wskazówki dotyczące budżetowania i optymalizacji kampanii. Teraz czuję, że mogę znacznie skuteczniej wykorzystać budżet reklamowy mojej firmy
Justyna
Kultura
Kwiecień 2024r.
Trener doskonale przekazał nam kluczowe aspekty prowadzenia efektywnych kampanii na Facebooku i Instagramie. Szczególnie przydatne były sesje dotyczące analizy danych i interpretacji wyników kampanii. Dzięki temu wiem teraz, jak dostosowywać strategie w czasie rzeczywistym, aby zwiększać zaangażowanie i konwersję
Martyna
Studentka
Styczeń 2024r.
Wybierz ekspertów
z wieloletnim doświadczeniem.










Masz pytania dotyczące szkolenia z Facebooka i instagrama?
Skontaktuj
się z nami
tel.: 500 440 666
e-mail: info@i-marketing.pl
