Reklama w Google ADS

Chcesz, by Twój biznes zaczął przynosić od razu duże zyski? zacznie!

i-marketing

Dlaczego warto wybrać i-Marketing?

Gwarantujemy!

Wzrost widoczności

Twoja reklama będzie wyświetlana na pierwszych pozycjach w Google.

Wzrost sprzedaży

Efekty widać natychmiast, większa liczba klientów.

Wzrost ruchu

Więcej osób trafi na Twoją stronę internetową i zapozna się z ofertą.

Błyskawiczny efekt

Kampanie reklamowe w Google Ads to skuteczny sposób na promowanie strony w Internecie. Reklama w Google umożliwia natychmiastowe osiągnięcie najwyższych pozycji w wyszukiwarce Google.

To może być Twoja reklama!

Dlaczego warto wybrać Google Ads / AdWords

natychmiastowy efekt

ogromną zaletą reklamy w Google Ads jest błyskawiczny efekt. Firma staje się widoczna zaraz po uruchomieniu kampanii. Klienci od razu widzą Twoją stronę w wyszukiwarce.

precyzyjna reklama

profesjonalne kampanie Google Ads umożliwiają kierowanie reklamy na konkretnych Klientów. Klient może bez problemu kierować swoją reklamą uwzględniając położenie geograficzne, płeć lub wiek.

duży zasięg

wyszukiwarka Google jest najpopularniejszą stroną wyszukiwania w Polsce. Dzięki pozycji nr 1, możemy dostrzec do szerokiego grona potencjalnych nabywców towarów i usług.

precyzyjna reklama

profesjonalne kampanie Google Ads/AdWords umożliwiają kierowanie reklamy na konkretnych potencjalnych klientów. Reklama możemy wyświetlić, uwzględniając położenie geograficzne, płeć, wiek, zainteresowania itd…

mierzalne wyniki

reklama Google pozwala na monitorowanie efektów kampanii. Łącząc konto Ads/AdWords z Google Analytics możemy z powodzeniem mierzyć konwersję. To sprawia, że wyliczenie zwrotu z inwestycji staje się proste i czytelne.

przejrzyste płatności

Klient decyduje, jaki budżet chce przeznaczyć na reklamę. Jest to rozwiązanie idealne, gdy nasza branża wykazuje sezonowość usług. Możemy płacić za reklamę, jedynie gdy na dany towar, usługę jest popyt.

i-Marketing – jesteśmy agencją marketingową, specjalizującą się w kampaniach reklamowych w Internecie. Mieścimy się w dwóch lokalizacjach w Polsce. Mamy siedzibę w Warszawie oraz Biuro w Krakowie, obsługujemy Klientów z Polski i spoza. Posiadamy certyfikowanych pracowników, którzy na co dzień prowadzą dla naszych Klientów kampanie reklamowe w Internecie. Profesjonalne kampanie reklamowe to nasza specjalność. Pomożemy Ci skutecznie poprzez Google ADS zwiększyć sprzedaż usług, produktów lub zbudować rozpoznawalność Twojej marki. Już teraz postaw na kampanie reklamowe AdWords i znajdź się na szczycie wyszukiwarki Google!

Zaufaj ekspertom

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Umów się na bezpłatną konsultację z ekspertem od marketingu internetowego. Sprawdzimy czy Twój biznes można lepiej promować! Napisz, to nic nie kosztuje a przynieść może tak wiele!

Typy kampani reklamowych Google ADS /Adwords

Reklama w Google daje nam szerokie możliwości reklamowania naszych produktów i usług. Po analizie Twoich potrzeb, wybierzemy te reklamy, które przyniosą najlepsze efekty dla Twojego biznesu

Kampanie w sieci wyszukiwania wyświetlają reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu możesz docierać do użytkowników, gdy szukają w Google oferowanych przez Ciebie produktów i usług.

Kampanie te sprawdzają się, jeśli Twoim celem jest zwiększanie liczby transakcji, liczby potencjalnych klientów lub natężenia ruchu w witrynie, ponieważ Twoje reklamy wyświetlają się klientom, którzy aktywnie szukają Twoich produktów i usług.

Dlaczego warto wybrać kampanie w sieci wyszukiwania

Sprzedaż i kontakty do potencjalnych klientów:

  • Zwiększaj sprzedaż online i liczbę rejestracji.

  • W przypadku dłuższego cyklu sprzedaży przyjmij za cel zdobywanie kontaktów do potencjalnych klientów.

Kampanie w sieci reklamowej umożliwiają realizowanie celów marketingowych dzięki wyświetlaniu atrakcyjnych wizualnie reklam odpowiednim odbiorcom, gdy korzystają z milionów witryn i aplikacji oraz z usług należących do Google, np. YouTube. Kampanie w sieci reklamowej to świetny sposób na poszerzanie zasięgu i przyciąganie uwagi odbiorców nie tylko w wyszukiwarce Google.

Możesz też utworzyć kampanię w sieci reklamowej korzystającą z Twoich segmentów danych, aby wyświetlać reklamy osobom, które odwiedziły wcześniej Twoją witrynę lub używały już Twojej aplikacji.

Dlaczego warto wybrać kampanie w sieci reklamowej

  • Sprzedaż i potencjalni klienci: korzystaj z przekonujących wezwań do działania, aby zwiększać sprzedaż i liczbę rejestracji.
  • Świadomość i rozważanie zakupu: twórz reklamy, które dostarczają użytkownikom informacji o Twojej marce i zachęcają ich do rozważenia zakupu Twojego produktu.
  • Zasięg: wyświetlaj reklamy nie tylko w wynikach wyszukiwania, aby docierać do osób przeglądających witryny i aplikacje.
  • Twoje segmenty danych: nawiąż ponowny kontakt z osobami, które widziały Twoje reklamy lub odwiedziły Twoją witrynę.

Typy kampanii w sieci reklamowej

  • Standardowa kampania w sieci reklamowej.
  • Kampania inteligentna w sieci reklamowej.

Kampanie wideo umożliwiają wyświetlanie reklam wideo w YouTube i innych witrynach.

Niektóre typy kampanii wideo pomagają zwiększyć świadomość marki. Inne zostały zaprojektowane tak, aby zwiększać liczbę konwersji lub zachęcać użytkowników do zakupów w Twojej witrynie.

Dlaczego warto wybrać kampanie wideo

  • Świadomość i rozważanie zakupu: wykorzystaj reklamy wideo, aby zaprezentować użytkownikom swoją markę lub zachęcić ich do rozważenia zakupu Twojego produktu.
  • Sprzedaż i potencjalni klienci: użyj podtypu kampanii „Zachęcanie do konwersji”, aby skonfigurować reklamy wideo koncentrujące się na działaniach.
  • Docieranie do nowych odbiorców: kieruj reklamy także na tych użytkowników YouTube, którzy nie korzystają z wyszukiwarki.
  • Twoje segmenty danych: nawiąż ponowny kontakt z osobami, które widziały Twoje reklamy lub odwiedziły Twoją witrynę.

Typy kampanii wideo

Masz do wyboru 6 typów kampanii wideo:

  • Zachęcanie do konwersji: zwiększaj sprzedaż i liczbę potencjalnych klientów dzięki reklamom zachęcającym do działania i ich ustawieniom kierowania (są to tzw. kampanie wideo zachęcające do działania).
  • Niestandardowa kampania wideo: dostosuj ustawienia, wybierając różne typy reklam.
  • Kampanie wideo typu „Zasięg”: uzyskaj jak największy zasięg w ramach budżetu, aby docierać do większej liczby unikalnych użytkowników (wykorzystując bumpery reklamowe, reklamy In-Stream możliwe do pominięcia lub opcjonalnie połączenie obu tych formatów) albo docierać do użytkowników z całym Twoim przekazem (wykorzystując reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia).
  • Out-Stream: wyświetlaj reklamy wideo przeznaczone tylko na urządzenia mobilne na stronach internetowych i w aplikacjach poza YouTube. Reklamy odtwarzają się w treści na stronie lub w aplikacji.
  • Zwiększanie zainteresowania zakupem: zachęcaj użytkowników do rozważenia zakupu Twojego produktu, wyświetlając im możliwe do pominięcia reklamy wideo In-Stream lub In-Feed.
  • Sekwencja reklam: przedstaw jakąś historię w serii reklam wyświetlanych w określonej kolejności.

Kampanie promujące aplikacje pomagają znajdować nowych użytkowników aplikacji i zwiększać sprzedaż w aplikacji.

Ten typ kampanii wykorzystuje informacje z Twojej aplikacji, aby automatycznie optymalizować reklamy w sieci wyszukiwania, Google Play, YouTube, na kartach Discover oraz w ponad 3 milionach witryn i aplikacji.

Dlaczego warto wybrać kampanie promujące aplikacje

  • Reklama aplikacji: zwiększaj liczbę instalacji, zaangażowanie i liczbę rejestracji w Twojej aplikacji na urządzeniach mobilnych.
  • Marketing wielokanałowy: jedna kampania będzie promować Twoją aplikację w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, Google Play i YouTube.
  • Łatwa konfiguracja i proste zarządzanie: kierowanie i tworzenie reklam oraz określanie stawek są zautomatyzowane, co pozwala uzyskać optymalną skuteczność.

Typy kampanii promujących aplikacje

Jeśli Twoje konto spełnia odpowiednie warunki, zobaczysz 3 podtypy kampanii promujących aplikacje:

  • Promowanie aplikacji – instalacje: skoncentruj się na zachęcaniu użytkowników do pobierania Twojej aplikacji.
  • Zaangażowanie w aplikację: zachęcaj obecnych użytkowników do podejmowania działań w Twojej aplikacji.
  • Wcześniejsza rejestracja na aplikację: promuj wcześniejszą rejestrację przed opublikowaniem aplikacji w Google Play.

Zalety kampanii Performance Max

  • Typ kampanii oparty na celach, który maksymalizuje skuteczność realizacji celów marketingowych we wszystkich zasobach reklamowych Google Ads: dodaj swoje cele biznesowe jako główny cel kampanii Performance Max, a automatyzacja Google Ads znajdzie odpowiednich klientów w różnych usługach Google.
  • Wyświetlanie reklam w dodatkowych zasobach reklamowych Google Ads: reklamy z kampanii Performance Max mogą się wyświetlać w YouTube, sieci reklamowej, sieci wyszukiwania, Gmailu, Mapach i na kartach Discover.
  • Zoptymalizowane systemy uczące się zapewniają większą skuteczność: kampanie Performance Max korzystają z najlepszych funkcji systemów uczących się i technologii atrybucji w Google Ads, aby zwiększać skuteczność reklam.
  • Oszczędność czasu pozwala się skupić na strategicznych działaniach zwiększających skuteczność: uproszczone zarządzanie kampanią oraz automatyzacja umożliwiają oszczędzanie czasu i skoncentrowanie się na bardziej strategicznych i istotnych działaniach związanych z optymalizacją.
  • Wzrost liczby konwersji: po przejściu z inteligentnych kampanii produktowych na kampanie Performance Max reklamodawcy z branży handlu detalicznego osiągają średnio o 12% większą wartość konwersji przy takim samym lub większym zwrocie z nakładów na reklamę (ROAS). Skuteczność osiągana przez reklamodawców, którzy mają cel konwersji „Tylko offline”, będzie porównywalna ze skutecznością ich kampanii lokalnych.
  • Bardziej rozbudowane raporty: raport Statystyki zawiera dane o odbiorcach i inne statystyki, które nie są obecnie dostępne w raportach dotyczących inteligentnych kampanii produktowych ani kampanii lokalnych.
  • Te same funkcje co w inteligentnych kampaniach produktowych i kampaniach lokalnych: kampanie Performance Max udostępniają te same funkcje co inteligentne kampanie produktowe i kampanie lokalne, a także dodatkowe opcje i zasoby reklamowe.

Wybierz ekspertów

z wieloletnim doświadczeniem.